Online Marketina

Interneteko sustapen-kanpainen edo online marketinaren helburua da enpresentzako hasiera batean finkatutako helburuak lortzea: bezero berriak erakartzea, produktua saltzea eta informazio-eskaerak edo aurrekontu-eskaerak lortzea.

SEO: Web posizionamendua bilatzaileetan

Zure web orrialdea bilatzaileetan posizionatzea

Posizionamendu hori lortzeko, optimizatu egiten dira web orrialdeak eta zenbait teknika aplikatzen dira zure web orrialdea bilatzaileetan lehen lekuetan ager dadin erabiltzaileek bilaketa jakin bat egiten dutenean.


Hedabide sozialen marketina

Marketina Facebooken, Twitterren…

Online marketineko helburuak gizarte-sareekin (Facebook, Twitter…) eta beste askorekin konbinatzen ditu hedabide sozialen marketinak.


Web-analisia

Google Analitycs kanpaina...

Webguneko erabiltzaileen nabigazio-datuak biltzeko eta aztertzeko jardunak eta teknologiak biltzen ditu web-analisiak. Gure webgunean zer gertatzen den hobeto jakitea da helburua, eta jakintza hori gure negozioa hobetzeko baliatzea.

SEM: Publizitatea bilatzaileetan

Publizitatearen kudeaketa Googlen…

Interneteko bilatzaileetan iragarkiak eta marketina argitaratzeko teknikak dira. Erabiltzaileek horien gainean klik egiten duten bakoitzeko fakturatzen dira iragarkiak.


Marketin mugikorra

Web mugikorra, SMS marketina, QR kodeak…

Gailu mugikorren bidez eginiko marketin-ekimenak diseinatzea, ezartzea eta gauzatzea da jarduera horren xedea eta funtsa.


E-mail bidezko marketina

Emailak edo newsletterrak bidaltzeko kanpainak

Zure enpresa sustatzeko, ekitaldi jakin baten berri emateko edo nahi duzun mezua e-mail bidez Interneteko milaka erabiltzaileri helarazteko komunikazio-zerbitzua da Emailinga edo e-mail bidezko marketina.



Zerbitzu gehiago irakurri »
Web analisi herraminta

web zerbitzuak

  • Orrialde korporatiboak

    Web orrialde korporatiboa enpresa jakin baten bisita-txartel zabaldua da, aukera mugagabeak eskaintzen dituena.
  • Web garapen dinamikoak

    Web orrialdearen beraren barnean aplikazioak sortzeko aukera ematen dutenak dira webgune dinamikoak. Nabigatzaileekin elkarreragin handiagoa izateko aukera ematen dute webgune dinamiko horiek.
  • Aplikazioen garapena

    Enpresaren beharrak, helburuak eta ideiak Interneten txertatzea eta ezartzea, horretan datza web-aplikazioen diseinua eta garapena, eta horretarako proiektuaren arabera teknologia aproposenak erabiltzen dira.
  • Online marketina

    Internetera jotzen duten erabiltzaile jakin eta hautatu batzuei produktuak eta zerbitzuak saltzeko sistema da online marketina.
  • Merkataritza elektronikoa – Online dendak

    Merkataritza elektronikoaren edo e-commerce deritzonaren funtsa da bitarteko elektronikoen bidez produktu edo zerbitzuak salerostea.
  • Erabilgarritasuna eta irisgarritasuna

    Gure ahalegina da web orrialde argiak eta irisgarriak diseinatzea: elkarreragileak, ulertzeko errazak, argiak eta seguruak, eta horrekin batera, pertsonak erraz iristeko modukoak, edozein dela ere erabiltzaileen hardwarea, softwarea, sare-azpiegitura, hizkuntza, kultura, kokapen geografikoa, gaitasuna edo urritasuna (ikusmenekoa, entzumenekoa, motorra edo kognitiboa).
  • Posizionamendua bilatzaileetan

    Bilatzaileetan posizionamendua lortzea edo bilaketarako motorrak optimizatzea prozesu bat da, bilatzaileen emaitza organikoetan webgune jakin baten ikusgarritasuna hobetzeko.
  • ...

zihurtatu

  • Zerbitzu pertsonalizatua eta hurbila
  • Profesionaltasuna
  • Kontzeptu interesgarriak
  • Berrikuntza
  • Funtzionaltasuna
  • Malgutasuna
  • Bermea

kontaktua

eta zerbitzu gehiago... Jar zaitez gurekin harremanetan inungo konpromezurik gabe eta kontaiguzu...